Diensten 
nuTijd Urenregistratie

Met nuTijd Urenregistratie heeft u een compleet online urenregistratie systeem in handen waarmee u op ieder moment, en vanaf elke locatie, toegang heeft tot uw administratie.
 
Tijdrovende software installaties op ieder werkstation behoren tot het verleden. Een internet verbinding en web browser zijn voldoende om toegang te krijgen tot het systeem. Niet alleen op kantoor maar ook onderweg, bij een klant op locatie, of thuis, is de urenregistratie volledig beschikbaar.
 
Met nuTijd voorkomt u gaten in uw administratie of facturatie door verloren urenbriefjes. Alle data staat in één centraal systeem, waardoor al in een vroeg stadium gesignaleerd wordt welke uren ontbreken.
 
Neem uw HR afdeling werk uit handen door medewerkers toegang te geven. Zo kunnen zij zelf dagelijks hun uren bijwerken en weekstaten afdrukken, klaar voor accordering door de klant of manager.
 
Managers houden gemaakte uren inzichtelijk met verschillende rapportage mogelijkheden op klant-, project-, afdeling- en medewerker niveau. Voor verdere verwerking exporteert u uw rapporten naar Microsoft Word of Excel.
 
Stel uw eigen systeem samen door zichtbare velden aan te passen aan uw wensen. Kies voor een eenvoudige registratie met alleen klant en uren gegevens, of uitgebreid met project, tarief, activiteit en opmerkingen.
 
Maatwerk aanpassingen? We bespreken graag de mogelijkheden om nuTijd aan uw branche of organisatie aan te passen.
 
Mocht u meer informatie willen ontvangen, vraag dan een brochure aan via het contactformulier. Deze wordt u zo spoedig mogelijk per post toegestuurd.
 
 
Probeer nuTijd direct via de demo omgeving.
 
 
Kenmerken
 
  *  Online uren bijhouden vanaf iedere locatie
  *  Registratie op basis van klant, project, tarief, activiteit en uren
  *  Controle en accordering door HR/manager
  *  Automatische herinneringen per e-mail bij ontbrekende uren
  *  Planningsoverzicht voor interne planning en afspraken
  *  Klanten, contactpersonen en projecten beheren
  *  Rapportage per dag/week/maand/jaar
  *  Selectie op klant, project, afdeling en medewerker
  *  Rapporten bekijken in HTML, Word of Excel formaat
  *  Weekstaten afdrukken voor accordering
  *  Flexibel factureren op basis van uren en extra kosten
  *  Export naar externe pakketten
  *  Rollen/rechten systeem (medewerker, manager, beheerder)
  *  Maatwerk uitbreidingen mogelijk
 
 
 
 
 
Klik op een afbeelding voor een vergroting
 
 
Waarom nuTijd?
 
  *  Gebruiksvriendelijk en intuïtief. De user interface van nuTijd is speciaal ontworpen om nieuwe gebruikers snel het systeem aan te leren, zonder uitvoerige trainingen of handleidingen.
  *  Geen software installatie nodig. Slechts een web browser en een internet verbinding zijn voldoende om gebruik te maken van nuTijd.
  *  Kortingsregeling. Startende zelfstandigen en ZZP'ers profiteren van een gereduceerd tarief. Staffelkorting voor grotere ondernemingen.
  *  Altijd up-to-date. Bij alle abonnementen zijn gratis updates van het basissysteem inbegrepen. Dit betekent dat u altijd voorzien bent van de laatste verbeteringen en uitbreidingen.
  *  Platform onafhankelijk. nuTijd is geschikt voor oa. Microsoft Internet Explorer, Mozilla Firefox en Apple Safari web browsers, en is te gebruiken op alle besturingssystemen die deze browsers ondersteunen.
 
 
Algemene voorwaarden       Alle genoemde bedragen zijn exclusief 21% BTW       Copyright © 2018 Nutomix Interactive